Daar ga ik dan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Lunteren - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Lunteren - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

30 September 2012 | Nederland, Amsterdam

Even een snel berichtje omdat ze al bezig zijn met de veiligheidsvoorschriften! Hahaha ik zit nu in het vliegtuig op weg naar London om daar over te stappen richting Ghana. Het afscheid viel me zwaar. Maar ook dat hoort bij deze reis.
Over enkele minuten vertrek ik dan voor drie maanden! Ik ga jullie op de hoogte houden en zal jullie ook missen!
Tot gauw!!

Oja verwachte aankomsttijd Accra: 20:20!

Liefs

  • 30 September 2012 - 11:53

    Annie Stam:

    Lieverd,

    Heel veel plezier en pas goed op je zelf.

    Peter en Annie

  • 30 September 2012 - 12:02

    Annelies Laarman:

    Stephanie we gaan je volgen, natuurlijk is afscheid nemen zwaar, ik krijg nu al tranen in mijn ogen laat staan als je op schiphol ben, brrrrr. Wij wensen je alle succes van de wereld en gaan je volgen. Goeie vlucht en geniet er toch, het is en wordt een hele ervaring.

  • 30 September 2012 - 13:54

    Nel Meinders:

    Steph, geniet van de reis en de mensen en de temperatuur we denken aan je toi toi toi

  • 30 September 2012 - 15:00

    Tim Van Lunteren:

    succes zussie, je bent een kanjer! doe je ding en pas goed op jezelf daar hea! heel veel plezier, ik ga alles volgen. haha tot skype

  • 30 September 2012 - 16:26

    Aliene:

    Ik hou je in de gaten, van Lunteren! Hou je haaks, op dit gave continent.

    Liefs vanuit Mozambique

  • 01 Oktober 2012 - 15:20

    Jokie:

    Dag kanjer! Pas goed op jezelf en geniet van alle indrukken die je op gaat doen. Ik ga je volgen! Dikke kus XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie

Actief sinds 21 Juni 2012
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 19415

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 21 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: