In de volle voorbereiding. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Lunteren - WaarBenJij.nu In de volle voorbereiding. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stephanie Lunteren - WaarBenJij.nu

In de volle voorbereiding.

Door: stephanievanlunteren

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

03 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Afgelopen donderdag te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn bachelor opleiding verpleegkunde. Dus dat betekent weer een stap dichterbij mijn vertrek naar Ghana.
De voorbereiding vergt veel tijd en moeite. Zo moet ik nog mijn vaccinaties, visum en een hele hoop spullen regelen.

Ook ben ik volop bezig met het verkrijgen van sponsors voor de fietsen in Ghana. Deze zal ik gaan doneren aan de kliniek en aan de foundation zodat er de mogelijkheid bestaat om verder in het land te trekken. Zodat meerdere bewoners voorzien kunnen worden van verpleegkundige zorg.

Vandaag staat er een advertentie in de plaatselijke dorpskrant (graft de rijp). Nu hopen op vele reactie en uiteraard donaties.

Via deze site zal ik iedereen op de hoogte houden van al mijn voorbereidingen en straks uiteraard mijn ervaringen in Ghana.

Liefs Steph

  • 05 Juli 2012 - 15:44

    Joke:

    Net je stukje gelezen in "De Uitkomst".
    Super dat je dit gaat doen en ik ga je zeker volgen. Dikke kus X

  • 05 Juli 2012 - 16:09

    Renée:

    Wauw steph! Ik vind het echt nog steeds super vet dat je dat gaat doen, kanjer! X renee.

  • 16 Juli 2012 - 15:24

    Leidy:

    Van harte gefeliciteerd Stephanie. Top dat je geslaagd bent.
    En wat super leuk dat je naar Ghana gaat, dan zal een mooie belevenis zijn, maar soms ook een hele harde. En je gaat in de voetsporen van je 'achter-oom'. Ik ga je zeker volgen.

    Succes met de voorbereiding en je inzameling voor de fietsen; gaat vast lukken.

    groetjes (ook van Tom) Leidy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie

Actief sinds 21 Juni 2012
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 19413

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 21 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: